WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Visit country site

Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.

Tilbage til top

En fremragende kundeoplevelse med IoT

Internet of Things (IoT) har fanget byggeriets og erhvervslivets opmærksomhed. Ejendomsselskabet Humlegården Fastigheter har allerede indført denne teknologi og deltager i et tidligt pilotprojekt med serviceydelsen KONE Care 24/7 Connected Services.

Beskrivelse

Når firmaer leder efter eksklusive kontorlokaler til leje i Stockholm, henvender de sig til Humlegården Fastigheter, ejendomsselskabet, der udlejer kontorer i nogle af byens mest eksklusive bygninger. Humlegårdens kunder forventer det bedste af det bedste. De kontaktede KONE i 2016 i deres søgen efter intelligent teknologi, der kunne forudsige problemer, før de sker, med det formål at forebygge elevatorproblemer. Humlegården havde været en vigtig kunde hos KONE i over 10 år og indfører gerne ny teknologi. Det udgjorde grundlaget for det, der skulle blive et af de første pilotprojekter med KONE Care 24/7 Connected Services, hvor KONE, Humlegården og IBM sammen udviklede en kraftfuld ny applikation til IoT via KONEs 24/7 Connected Services-system.

  • #Elevatorer
  • #Europa
  • #Kontor
  • #Rulletrapper & rullefortove
  • #Service

Om bygningen

  • Ejendomskompleks med 52 enheder i Stockholm
  • Ejer: Humlegården Fastigheter

KONE-løsninger

  • KONE 24/7 Connected Services
  • KONE MonoSpace® 700-elevatorer
  • KONE MiniSpace®-elevatorer

UDFORDRINGER

  • Mulighed for forebyggende vedligeholdelse med henblik på at reducere nedetid og reparationer.
  • Anvendelse af intelligente løsninger for at minimere antallet af uplanlagte stop.
  • Maksimering af de installerede anlægs levetid.

LØSNINGER

  • KONE arbejdede tæt sammen med kunden for bedre at forstå deres behov.
  • Havde fordel af det langvarige kundeforhold, da nye innovative løsninger skulle tilbydes.
  • Installerede KONE 24/7 Connected Services - et IoT-baseret system - til forebyggende vedligeholdelse.
  • Levererede information til kunderne om deres anlæg i realtid, så de bedre kunne træffe beslutninger om fremtidige opgraderinger og reparationer.

Del denne side