WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Visit country site

Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.

Tilbage til top

MADRIDS LIVSNERVE

Kemien må være god, når et forhold varer 15 år. KONEs partnerskab med Metro de Madrid sikrer en problemfri rejse for tre millioner daglige pendlere i den spanske hovedstad.

Beskrivelse

Metro de Madrid blev åbnet i 1919 og holder byen på sporet med 47 mio. pendlere om måneden fra kl. 06.00 om morgen til kl. 01.30 om natten. Metroen, der dækker 293 km og 300 stationer, er verdens ottende længste metro, og den hurtige udbygning gennem de seneste to årtier giver den en placering som et af verdens hurtigst voksende jernbanenetværker.

  • #Elevatorer
  • #Europa
  • #Lufthavn & transit
  • #Nye anlæg
  • #Rulletrapper & rullefortove
  • #Service

Om bygningen

  • Byggeår: 2007 – serviceres løbende
  • Personstrøm: 3 mio. passagerer dagligt
  • Dækker: 13 linjer og 300 stationer
  • Ejer: Metro de Madrid
  • Administrator: Metro de Madrid

KONE-løsninger

  • 334 nye KONE rulletrapper. KONE servicerer i alt 174 rulletrapper for Metro de Madrid.
  • 122 nye KONE elevatorer. KONE servicerer i alt 355 elevatorer for Metro de Madrid.
  • KONE Care™-serviceaftale
UDFORDRINGERLØSNINGER
  • At levere effektive og driftssikre elevator- og rulletrappeløsninger i forbindelse med den hurtige udbygning af metroen i Madrid
  • At hjælpe metroen med løbende at forbedre anlæggenes tilgængelige og give pendlere den bedst mulige brugeroplevelse
  • KONE har leveret 334 nye rulletrapper og 122 nye elevatorer til udbygningen af metroen samt udført omfattende moderniseringer og reparationer
  • Et KONE-team leverer målrettet service og hurtig tilkaldsassistance for at forbedre pendlernes oplevelse