Back to top

REVOLUTIONERENDE SERVICE

KONE har i samarbejde med den førende leder inden for computerintelligens IBM Watson revolutioneret vedligeholdelsen af elevatorer ved at udvikle den mest intelligente elevatorservice: KONE 24/7 Connected Services™.

Med serviceydelsen KONE 24/7 Connected Services™ forbinder vi tusindvis af elevatorer over hele verden til clouden (skyen) og indsamler, analyserer og reagerer på en stor mængde af informative data – i realtid! Ved hjælp af machine learning kan vi nu forudsige og forebygge fejl ved de elevatorer, vi har i service.

Sammen med IBM Watson oversætter vi data fra elevatorer til talesprog, så vi kan høre, hvad de taler om og reagere på deres tilstand 24/7. Når vi døgnet rundt kommunikerer med dine elevatorer kan vi sikre, at de altid kører, som de skal. Og skulle et uheld være ude, vil vi øjeblikkelig få besked direkte fra din elevator og rykke hurtigt ud i henhold til dine ønskede responstider.

Ved hjælp af ny teknologi og branchens bedste teknikere vil du altid være et skridt foran og kan sikre en stabil og sikker drift til gavn for dig og brugerne af dine anlæg.

Hvordan fungerer KONE 24/7 Connected Services™?

Med KONE 24/7 Connected Services™ bliver du holdt dig informeret om dine elevatorers tilstand - døgnet rundt.

KONSTANT OPMÆRKSOMHED PÅ VIGTIGE PARAMETRE

Vi installerer analyseenheden KONE Connection på dine anlæg, som opsamler information fra elevatorenes styresystemer og sender alle disse oplysninger i realtid til KONEs cloudservice.

AVANCERET TEKNOLOGI REGISTRERER FEJL PÅ FORHÅND

Alle data fra elevatoren behandles af vores avancerede analysesystem, som vi har udviklet i samarbejde med IBM. Hvis systemet identificerer et behov for vedligeholdelse eller reparation, sendes der en direkte besked til vores danske servicecenter, som herefter tager aktion i henhold til din serviceaftale. Med adgang til millioner af data vil vi kunne forudse og reparere fejl ved dine anlæg. Dermed vil du opnå en større driftsstabilitet og længere levetid for dine anlæg.

FULD GENNEMSIGTIGHED OG KONTROL

Vi giver dig klar besked og rapporterer alt, hvad vi gør. Når du altid ved, hvad der sker, får du fuld kontrol over dine anlæg og kan planlægge fremtidige vedligeholdelsesbehov.

Fordele ved KONE 24/7 Connected Services™

EN INTELLIGENT SERVICE

Med KONE og IBMs nyeste teknologi kan elevatorerne nu fortælle, hvad de oplever, og holde os et skridt foran begivenhederne. Resultatet? Færre fejl, hurtigere reparationer og større tryghed for dig.

SIKKERHED DØGNET RUNDT

Elevatorer arbejder i døgndrift, og det samme gør vi. Hvis der opstår et problem, får vi automatisk detaljerede oplysninger om problemets årsag, og hvor meget det haster. Ved at holde øje 24/7 kan vi reagere hurtigt, hvis der pludseligt opstår en fejl.

FULD GENNEMSIGTIGHED, SÅ DU ALTID VED BESKED

Hvis der opdages kritiske fejl, og vores serviceteknikere alarmeres, får du straks besked. Når du altid ved, hvad der sker, kan du få kontrol over dine anlæg samt planlægge ud i fremtiden og lægge budget for fremtidige servicebehov.

LYT TIL DE TALENDE ELEVATORER

Nu kan elevatorer selv fortælle, hvad de oplever, takket være KONE 24/7 Connected Services™ - og du kan lytte med! Vi har oversat vores elevatorers data til et sprog, du kan forstå, så du kan se, hvordan vi monitorerer elevatorernes beskeder.

Lyt med til en elevator fra København live her!

KONKTAKT OS FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD

VIL DU VIDE MERE OM INTELLIGENT SERVICE OG VORES SAMARBEJDE MED IBM?