Design elevatorer med nye KONE Studio Prøv

For en problemfri hverdag

Med denne service kan vi bruge AI til at digitalt overvåge din elevator eller rulletrappe døgnet rundt. Det er som at have en tekniker på stedet 24/7. Dette giver os mulighed for at give værdifulde oplysninger om kommende servicebehov og identificere potentielle problemer, før de forårsager forstyrrelser. Elevatoren eller rulletrappen kan endda advare os, hvis den stopper, har en fejl eller registrerer en forstyrrelse, der kan føre til nedetid. Dette giver os mulighed for at gribe ind hurtigere, ofte før problemet overhovedet opstår. Med Remote Service aktiveret kan vi desuden udføre arbejdsopgaver på afstand. For eksempel kan vi på under ét minut hjælpe en person, der sidder fast, ved at fjernstyre elevatoren. Det giver os mulighed for at genstarte systemet, foretage fejlfinding og opdatere softwaren – alt sammen på distance. De ekstra oplysninger, vi får gennem 24/7 Connect, giver vores teknikere mulighed for at forberede sig, inden de ankommer. De kan derved planlægge kortere køreruter og tage hensyn til miljøet. Samtidig sørger de for at have det rigtige udstyr med det samme, hvilket betyder hurtigere service og færre unødvendige ture. Vi passer på miljøet – og du sparer både tid og omkostninger.

Smart

AI-baseret prædiktiv service øger værdien af din bygning og forlænger levetiden på dine faciliteter.

Sikker

Løbende ydelses- og risikoanalyser reducerer risikoen for fejl og øger driftssikkerheden. Fjernopdateringer og -tests sikrer, at din elevator altid er udstyret med den nyeste software.

Hastighed

24/7 overvågning betyder også, at du straks bliver informeret, hvis der opstår et problem, og får mulighed for at planlægge for fremtidige servicebehov. Alternativt kan du få hjælp fra os eksternt til at handle.

Resultater, der taler for sig selv

KONE 24/7 har allerede forbedret pålideligheden og ydeevnen af titusindvis af forskellige systemer i bygninger af alle typer.

Forbedret brugeroplevelse

Digital overvågning døgnet rundt øger sikkerheden og forbedrer tilgængeligheden. Slutresultatet: Jævn strøm af mennesker og tilfredse brugere.

Nem planlægning

Gennem vores proaktive identifikation og afhjælpning af fejl, før de forårsager forstyrrelser, sparer du som ejendomsadministrator tid og reducerer arbejdsbyrden.

Forbedret sikkerhed

Efter 24 måneders forebyggende service har vi reduceret trafikpropper med op til 50 %.

Smartere planlægning

Smart prædiktiv service og faktabaseret planlægning af service af udstyr hjælper dig med at træffe bedre investeringsbeslutninger, forlænge dit udstyrs levetid og altid være på forkant med udviklingen.

+73%

Identificer op til 73 % af fejlene

Vi kan hjælpe dig med at rette op til 73 % af potentielle fejl proaktivt.

-30%

30 % færre opkald

Brugere rapporterer i gennemsnit 30 % færre fejl efter 24 måneders forebyggende service.

Sådan fungerer det.

Intelligent prædiktiv service, der holder din bygning i bevægelse.

1. Overvågning døgnet rundt

Vi overvåger konstant dit udstyrs ydeevne.

img_KONE illustrations elevator for digital use-400px

2. Smart analyse

AI analyserer servicebehov og registrerer potentielle problemer, før de forårsager forstyrrelser.

img_KONE Ministration blue phone glass-400px

3. Rettidige advarsler

Vores teknikere får de rigtige oplysninger på det rigtige tidspunkt for at løse problemer hurtigt.

img_KONE Illustration technician woman walking out of elevator -400px

4. Tydelig rapportering

Vi vil holde dig informeret om alt vores arbejde og dets resultater.

img_KONE Illustration Office woman working on computer -400px

5. Fjernhandlinger

Ved at aktivere Remote Service kan vi både styre din elevator og foretage opdateringer eksternt

img_KONE lady_walking_out_of_elevator

Lad os tale sammen

Kontakt os allerede i dag, og få mere at vide om vores tjenester. Du vil blive kontaktet snarest muligt af en af vores engagerede KONE-eksperter.

Sample form






+45







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Bemærk venligst, at vi indsamler dine personlige data, når du udfylder denne kontaktformular. For yderligere information om databehandling, venligst se vores fortrolighedserklæring.


Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.