Smart
AI-baseret prædiktiv service øger værdien af din bygning og forlænger levetiden på dine faciliteter.
Med denne service kan vi bruge AI til at digitalt overvåge din elevator eller rulletrappe døgnet rundt. Det er som at have en tekniker på stedet 24/7. Dette giver os mulighed for at give værdifulde oplysninger om kommende servicebehov og identificere potentielle problemer, før de forårsager forstyrrelser. Elevatoren eller rulletrappen kan endda advare os, hvis den stopper, har en fejl eller registrerer en forstyrrelse, der kan føre til nedetid. Dette giver os mulighed for at gribe ind hurtigere, ofte før problemet overhovedet opstår. Med Remote Service aktiveret kan vi desuden udføre arbejdsopgaver på afstand. For eksempel kan vi på under ét minut hjælpe en person, der sidder fast, ved at fjernstyre elevatoren. Det giver os mulighed for at genstarte systemet, foretage fejlfinding og opdatere softwaren – alt sammen på distance. De ekstra oplysninger, vi får gennem 24/7 Connect, giver vores teknikere mulighed for at forberede sig, inden de ankommer. De kan derved planlægge kortere køreruter og tage hensyn til miljøet. Samtidig sørger de for at have det rigtige udstyr med det samme, hvilket betyder hurtigere service og færre unødvendige ture. Vi passer på miljøet – og du sparer både tid og omkostninger.
AI-baseret prædiktiv service øger værdien af din bygning og forlænger levetiden på dine faciliteter.
Løbende ydelses- og risikoanalyser reducerer risikoen for fejl og øger driftssikkerheden. Fjernopdateringer og -tests sikrer, at din elevator altid er udstyret med den nyeste software.
24/7 overvågning betyder også, at du straks bliver informeret, hvis der opstår et problem, og får mulighed for at planlægge for fremtidige servicebehov. Alternativt kan du få hjælp fra os eksternt til at handle.
KONE 24/7 har allerede forbedret pålideligheden og ydeevnen af titusindvis af forskellige systemer i bygninger af alle typer.
Digital overvågning døgnet rundt øger sikkerheden og forbedrer tilgængeligheden. Slutresultatet: Jævn strøm af mennesker og tilfredse brugere.
Gennem vores proaktive identifikation og afhjælpning af fejl, før de forårsager forstyrrelser, sparer du som ejendomsadministrator tid og reducerer arbejdsbyrden.
Efter 24 måneders forebyggende service har vi reduceret trafikpropper med op til 50 %.
Smart prædiktiv service og faktabaseret planlægning af service af udstyr hjælper dig med at træffe bedre investeringsbeslutninger, forlænge dit udstyrs levetid og altid være på forkant med udviklingen.
Vi kan hjælpe dig med at rette op til 73 % af potentielle fejl proaktivt.
Brugere rapporterer i gennemsnit 30 % færre fejl efter 24 måneders forebyggende service.
Intelligent prædiktiv service, der holder din bygning i bevægelse.
Vi overvåger konstant dit udstyrs ydeevne.
AI analyserer servicebehov og registrerer potentielle problemer, før de forårsager forstyrrelser.
Vores teknikere får de rigtige oplysninger på det rigtige tidspunkt for at løse problemer hurtigt.
Vi vil holde dig informeret om alt vores arbejde og dets resultater.
Ved at aktivere Remote Service kan vi både styre din elevator og foretage opdateringer eksternt
Kontakt os allerede i dag, og få mere at vide om vores tjenester. Du vil blive kontaktet snarest muligt af en af vores engagerede KONE-eksperter.