WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Visit country site

Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.

Tilbage til top

KONE 24/7 Connected Services

SÅ INTELLIGENTE, AT DE ER FORUDSIGENDE

Med den nyeste teknologi kan elevatorerne nu fortælle hvad de tænker, og holde teknikerne et skridt foran begivenhederne. Resultatet? Færre fejl, hurtigere reparationer og større tryghed for dig.

SIKKER MED DØGNOVERVÅGNING

Elevatorer arbejder i døgndrift, og det samme gør vi. Hvis der opstår et problem, får vi automatisk detaljerede oplysninger om problemets årsag, og hvor meget det haster. Ved at holde øje døgnet rundt kan vi reagere hurtigt, hvis der pludseligt opstår en fejl.

FULD INDSIGT SÅ DU ALTID ER OPDATERET

Hvis der opdages kritiske fejl, og teknikerne alarmeres, får du straks besked. Når du altid ved, hvad der sker, kan du planlægge ud i fremtiden og lægge budget for fremtidige servicebehov.

Hvordan fungerer 24/7 Connected Services?

KONE 24/7 Connected Services holder dig informeret om din elevators tilstand døgnet rundt.

KONSTANT OPMÆRKSOMHED PÅ DE VIGTIGE PARAMETRE

Billede

En analyseenhed, der er monteret i elevatoren, opsamler information fra elevatorens forskellige parametre, statistik og fejl. Analyseenheden sender alle disse oplysninger i realtid til KONEs cloudservice, hvor analyseprogrammerne befinder sig.

AVANCERET TEKNOLOGI REGISTRERER FEJL PÅ FORHÅND

Billede

Alle data fra elevatoren behandles af et avanceret analysesystem. Hvis systemet identificerer et behov for vedligeholdelse, sender det enten straks besked til en tekniker, kontakter teknisk support eller kundeservice - afhængigt af problemet.

FULD GENNEMSIGTIGHED OVERALT

Billede

Vi sender dig tydelige beskeder og rapporterer om alt vi gør. Når du altid ved hvad der sker, kan du planlægge og lægge budget for fremtidige servicebehov.

Relaterede historier

img_escalator-24-7-conenct_680x383

Historie - AI og IBM

Denne historie og kort beskrivelse vil blive tilføjet senere, når den bliver tilgængelig.

  • Read the story >>
img_maitenance-story_680x383

Fremtidens værktøjer

At flytte en milliard mennesker om dagen er en stor opgave. Det er en opgave, som KONE rulletrapper og elevatorer tager alvorligt og professionelt - med hjælp fra vores teknikere, der sikrer, at udstyret kører jævnt og sikkert. Takket være kunstig intelligens er deres arbejde nu ved at blive lettere.

  • Læs historien >>
img_24/7-connected-escalator-680x383

KONE 24/7 CONNECTED SERVICES

Vores intelligente samtaler fortsætter. Lad os tage dig med på en spændende virtuel reality elevatortur nogensinde!

Vil du vide mere?

Vi er glade for at fortælle dig mere om vores intelligente KONE 24/7 Connected Services løsning