WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Visit country site

Back to top

Vi tilpasser vores service til dine behov, store som små

Du kan til- og fravælge serviceydelser for hvert af dine anlæg inden for vores fire servicekategorier. Vi kommer gerne ud til dig for sammen at finde den optimale serviceløsning til dig og dine anlæg.

  • Vores grundlæggende serviceydelser dækker alle elementære vedligeholdelsesaktiviteter for dine anlæg, herunder alle de aktiviteter, der kræves ifølge dansk lovgivning. Vi yder altid en professionel rådgivning, der tager afsæt i din specifikke situation.

    KONEs forebyggende vedligeholdelse
    KONE sætter standarden for avanceret service, så dine anlæg får den længste levetid og den bedste ydeevne. Vi er førende inden for service af høj kvalitet til elevatorer, rulletrapper og automatiske døre og porte. Uanset, om det er udstyr fra KONE eller andre fabrikater, er vores forebyggende vedligeholdelsesløsninger af den højeste kvalitet. Med vores forebyggende vedligeholdelsesmetode tager vi os af dine anlæg i henhold til en gennemarbejdet vedligeholdelsesplan, der er baseret på dine anlægs brug og alder. Denne plan sikrer, at alle enkeltkomponenter og systemer serviceres på det rigtige tidspunkt og i henhold til alle relevante regler. Med vores grundlæggende serviceydelser sikres du, at dine anlæg holdes i gang i henhold til de højeste sikkerhedsstandarder igennem hele bygningens levetid.
    KONEs kundeservice er åbent døgnet rundt, 365 dage om året.
    Vi er altid til at få fat i. Vores servicecenter er åbent døgnet rundt og betjenes af uddannet personale, der altid står klar til at sende en servicetekniker ud til tilkald og andre opgaver i henhold til din servicekontrakt.
    KONE Voice Link: Intern elevatorkommunikationslinje
    KONEs Voice Link er et tovejs kommunikationssystem, der forbinder passagerne i elevatoren direkte med vores kundeservice i nødstilfælde. Vi er i stand til at se, hvor kaldet kommer fra, og kan hurtigt sende en servicetekniker ud og endda kontakte anden relevant redningstjeneste, hvis det er nødvendigt. Vores personale i servicecenteret er uddannet i at berolige og hjælpe fastsiddere.
    Rådgivning om eftersyn og inspektioner
    Vi kan spare dig både tid og kræfter ved at koordinere og styre lovpligtige periodiske inspektioner, der udføres af bemyndiget kontrolorgan. Derudover tilbyder vi dig løbende rådgivning inden for drift og vedligeholdelse af elevatorer, rulletrapper og automatiske døre og porte. I KONE har vi også dygtige konsulenter inden for People Flow løsninger, nye anlæg samt modernisering.
  • I forhold til planlagte reparationer og tilkald ved driftsstop kan du vælge, om du ønsker et vist antal reparationer og tilkald dækket i din aftale, eller om du foretrækker en særskilt ordre. Derved kan du vælge, om du vil have en fast og forudsigelig pris, eller løbende vil dække eventuelle udgifter.

    Dækning af omkostninger i forbindelse med driftsstop
    Du kan vælge, om du vil have et fast antal tilkald ved driftsstop dækket i din aftale, eller om du foretrækker en særskilt ordre. Med afsæt i en analyse af dine anlægs alder, anvendelse, opstillingsmiljø mm. kan vi rådgive dig omkring den mest omkostningsbesparende løsning for dig.
    Slidtagepakke
    Du kan også vælge, hvilke og hvor mange reparationsdele du ønsker dækket i din serviceaftale. For eksempel kan du vælge at få dækket udskiftning af de komponenter, der oftest slides under anlæggets normale brug.
  • KONEs tillægsydelser omfatter bl.a. driftsgaranti, responstider for reparationer og tilkald ved driftsstop m.m. Du kan også vælge yderligere serviceydelser, du måtte have brug for, som f.eks. rengøring af dine anlæg, undervisning og årlige statusmøder.

    Responstid
    Du kan i din servicekontrakt vælge den ønskede responstid for driftsstop eller andre situationer, hvor der kræves øjeblikkelig opmærksomhed fra en af KONEs serviceteknikere.
    Redningstjeneste ved fastsiddere
    Hvis nogen sidder fast i din elevator, kan du være helt rolig. Ved fastsiddere er vi hurtigt fremme, da vi via vores GPS-system kan sende den nærmeste servicetekniker afsted med det samme.
    KONE 24/7 Connected ServicesServiceydelsen KONE 24/7 Connected Services er udviklet i samarbejde med IBM Watson og er en revolutionerende intelligent service af elevatorer. Med KONE 24/7 Connected Services indsamler, analyserer og reagerer vi på data fra dine anlæg døgnet rundt. Hvis der sker noget, ved vi det med det samme og kan handle proaktivt. Denne service giver dig tryghed, ved at vi holder dine anlæg i topform og informerer dig om dine anlægs tilstand og eventuelle serviceaktiviteter, vi udfører. Vi håndterer eventuelle problemer i henhold til den responstid, vi aftaler i din servicekontrakt. Læs mere om KONE 24/7 Connected Service og IBM Watson her.
  • Vi holder dig ajour alt efter dine specifikke behov. Du kan vælge i hvor høj grad, du ønsker information fra os om vedligeholdelsen af dine anlæg. Du kan få adgang til den brugervenlige kundeportal KONE Online, hvor du kan følge med i vedligeholdelsen af dine anlæg og downloade relevante rapporter om tidligere, nuværende og kommende services.

    KONE Online
    KONE Online™ giver nem adgang til data om anlæggets drift og vedligeholdelse. I portalen har du adgang til oplysninger om ydelse, vedligeholdelse, driftsstop og reparationer. Du kan se historiske data, overvåge aktuelle data samt planlægge fremtiden med afsæt i, hvad der er mest hensigtsmæssigt ud fra økonomiske og driftsmæssige forudsætninger. Det gør planlægning og budgettering nemmere for dig. I portalen kan du få defineret forskellige brugergrupper og -niveauer for for eksempel centrale administratorer og ejendomsadministratorer. Du kan nemt og enkelt vælge, hvem der skal have adgang til data om alle anlæg og faktureringsoplysninger, og hvem der skal have begrænset adgang til anlæg i en bestemt ejendom eller region. Således kan oplysningerne i portalen skræddersyes til hver enkelt medarbejder alt efter dennes behov. Vi underviser gerne dig og relevante medarbejdere i brugerportalen og hjælper med at opsætte standardrapporter, der nemt kan tilgås og udskrives som rapporter. Rapporterne kan sættes op til automatisk at blive opdateret og sendt til udvalgte medarbejderes e-mail. Du kan for eksempel vælge at modtage en skræddersyet rapport over status og driftsomkostninger for dine anlæg hver måned. Læs mere om KONE Online her.

KONKTAKT OS FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD