WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

No suggested country found

Visit country site

Back to top

SERVICE SKABT TIL DIG OG DINE ANLÆG

SE HVORDAN VI OPFYLDER DINE BEHOV

  1. På vores første møde gennemgår vi dine anlæg og servicebehov
    Vi lytter til dig for at forstå dine behov - såvel som dine anlægs, forretnings og slutbrugeres behov.
  2. Efter vores samtale skræddersyr vi et unikt servicetilbud til dig
    Vores tilbud er tilpasset dine behov og ønsker. Aftalen er overskuelig, og du kan nemt se, hvilke serviceydelser der er inkluderet.
  3. Vi giver en god service fra den første dag
    Hos os er du altid i trygge hænder, og vi gør alt for at sikre, at dine anlæg kører stabilt.
  4. Vi holder dig løbende opdateret
    Du kan løbende følge med i vedligeholdelsen af dine anlæg på den brugervenlige portal KONE Online. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte vores døgnbemandede servicecenter.

VI HOLDER DIG AJOUR

Vi sørger for, at du får besked, når vi kører ud til serviceeftersyn, planlagte reparationer og tilkald. Og hvis du har brug for yderligere hjælp, står vores døgnbemandede servicecenter altid til din rådighed.

I den brugervenlige driftsportal KONE Online kan du følge med i vedligeholdelsen af dine anlæg. Vi tilbyder en transparent service, der giver dig kontrol over dine anlæg. I portalen kan du downloade rapporter for omkostninger og vedligeholdelsesarbejde. Med afsæt i disse rapporter kan du i god tid lægge budget for næste års vedligeholdelse og moderniseringer.

VI HOLDER DINE ANLÆG I TOPFORM

Med KONEs forebyggende vedligeholdelse kan du være sikker på, at dine anlæg bliver ved med at fungere sikkert og stabilt. Vores veluddannede teknikere vedligeholder dine anlæg i henhold til gældende lovgivning og din unikke serviceaftale.

Vi giver dig besked, hvis vi opdager et behov for reparation eller modernisering af dine anlæg. Vi planlægger, bestiller og koordinerer udførelsen og rapporteringen af lovpligtige periodiske inspektioner.

Hvis du tilvælger den intelligente serviceydelse KONE Care 24/7 Connected Services, kommer vi driftsproblemer i forkøbet ved at indsamle, analysere og reagere på data fra dine anlæg 24/7! Vi har udviklet branchens førende intelligente service sammen med IBM Watson.

FANTASTISK SERVICE I ALLE SITUATIONER

I KONE har vi over 100 års erfaring og ekspertise i både vores egne og andres anlæg-

Hver eneste af KONEs teknikere har en relevant uddannelse inden for faget. Og hvert år bliver de efteruddannet for konstant at være opdateret på den nyeste viden inden for faget. Det medfører, at vores teknikere udfører en professionel, pålidelige og personlig service - hver gang.

Med vores fornyede servicekoncept KONE Care lytter vi til dig og dine behov og tilpasser vores serviceydelser til hvert et dine anlæg.

Hvis der skulle opstå fejl ved dine anlæg, vil både du og dine slutbrugere blive holdt informeret om nedetid og arbejde på stedet. Du kan roligt regne med, at vores teknikere løser eventuelle problemer i henhold til aftalen. Med vores effektive kørsel- og logistiksystemer når vi hurtigt frem, og har de rigtige reservedele med. Vores teknikere kan løse de fleste problemer på et enkelt besøg.

INTELLIGENT SERVICE

Som en del af KONE Care kan du tilvælge den nye og revolutionerende serviceydelse KONE Care 24/7 Connected Services, som vi har udviklet i samarbejde med IBM Watson.

Med KONE og IBMs nyeste teknologi kan elevatorerne nu fortælle, hvad de oplever og holde os et skridt foran begivenhederne. Det betyder færre fejl, hurtigere reparationer og større tryghed for dig.

Sådan opfylder vi dine behov

Når det gælder KONE, kan du nøjes med at tale – vi lytter og opfylder dine behov. Med disse nedenstående kundeudsagn kan du se, hvordan vi som service- og vedligeholdelsespartner kan opfylde dine behov. Klik på plustegnet ud for hver kundeudtalelse for at se, hvordan vi kan hjælpe dig.

  • Vores fornyede gennemsigtige serviceproces hjælper os med at fastlægge dine behov fra starten. Vores salgskonsulent gennemgår de forskellige services og tilvalg sammen med dig for at finde det perfekte match.

  • Vores salgskonsulent udarbejder tilbuddet ud fra dine behov. Du kan se vores services og tilbud på dit første møde med os.

  • Vi servicerer dig og dine anlæg. Vi er dedikeret til at yde dig en omfattende support hele vejen fra køb af nye anlæg til den efterfølgende vedligeholdelse.

  • Vi holder dig og dine slutbrugere orienteret om alt i forbindelse med vedligeholdelse. Du og dit team kan på stedet får adgang til vores online services, der sikrer en smidig informationsstrøm.

  • Hver eneste af KONEs teknikere får over 50 timers undervisning om året i alle mærker og fabrikater, hvilket sørger for sikkerheden og de rigtige løsninger første gang.

  • Vores servicekoncepter overholder alle lokale sikkerhedsforskrifter og lovkrav.

  • Med KONE overholdes samtlige lokale sikkerhedsforskrifter og lovkrav.

  • I forbindelse med alle anlægsmærker og -typer får du en individuel service- og vedligeholdelsesplan fra os, der tager højde for både teknologi og tidligere brug af anlægget.

  • Med KONE undersøges hvert driftsstop systematisk og grundigt. Sådan har vi reduceret antallet af funktionsfejl ved vores kunders anlæg.

  • Bare rolig: Ved fastsiddere er vi hurtigt fremme, da vi via vores GPS-system kan sende den nærmeste servicetekniker afsted. Vores professionelle servicecenter står til rådighed 24 timer i døgnet året rundt.

KONKTAKT OS FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD