
Kundeservice
Vi er klar til at hjælpe dig døgnet rundt
Kontakt KONE
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Kontakt os via vores kontaktformular
Anvend vores kontaktformular for at indhente et tilbud eller stille et spørgsmål vedrørende nye anlæg, servicekontrakter, modernisering, faktura, tegninger m.m. Vi stræber efter at besvare alle onlineforespørgsler inden for 48 timer på hverdage og/eller næste arbejdsdag efter en weekend eller helligdag.
Sample form
Ofte stillede spørgsmål
Herunder finder du nyttige svar på almindelige spørgsmål om vedligeholdelse af anlæg, og hvordan du får besked om aktuelt og kommende vedligeholdelsesarbejde.
-
I vores kundeportal KONE Online kan du og dit team se data for perfomance, vedligeholdelse, driftsstop og reparationer for alle dine anlæg.
-
Du kan kontrollere dine anlægs status via KONE Online. Hvis dine anlæg er omfattet af tillægsydelsen KONE 24/7 Connected Services, kan du se, om vi allerede arbejder på at løse driftsproblemer for dine anlæg. Du kan indsende en serviceanmodning eller rapportere en hændelse ved at ringe til os eller kontakte os direkte fra KONE Online.
-
I KONE Online kan du se alle de kommende eller tidligere servicebesøg for alt alle de anlæg, vi vedligeholder for dig.
-
Med KONE 24/7 Connected Services kan vi bedre forudsige, vedligeholde og handle, før større fejl opstår for dine anlæg.
Kontakt din lokale KONE-repræsentant for at få mere at vide.