WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Visit country site

Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.

Tilbage til top

Kontakt KONE

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Billede

KONE KUNDESERVICE

For generelle henvendelser er du velkommen til at udfylde ovenstående kontaktformular eller ringe til KONEs kundeservice på

tlf: 35 87 80 00

Du kan få fat i os på hverdage mellem kl. 08:00 og 15:00.

Billede

FEJLMELD ET ANLÆG HELE DØGNET

Ring til vores døgnbemandede servicecenter ved fastsiddende, driftsstop eller ulykker på

tlf: 35 87 80 00

Ved ikke akutte fejlmeldinger kan du også vælge at sende en mail til fejlmelding@kone.com eller udfylde vores kontaktformular for ikke akutte fejlmeldinger.

Kontakt os via vores kontaktformular

Anvend vores kontaktformular for at indhente et tilbud eller stille et spørgsmål vedrørende nye anlæg, servicekontrakter, modernisering, faktura, tegninger m.m. Vi stræber efter at besvare alle onlineforespørgsler inden for 48 timer på hverdage og/eller næste arbejdsdag efter en weekend eller helligdag.

Sample form






+45







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Bemærk venligst, at vi indsamler dine personlige data, når du udfylder denne kontaktformular. For yderligere information om databehandling, venligst se vores fortrolighedserklæring.


Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du nyttige svar på almindelige spørgsmål om vedligeholdelse af anlæg, og hvordan du får besked om aktuelt og kommende vedligeholdelsesarbejde.

  • I vores kundeportal KONE Online kan du og dit team se data for perfomance, vedligeholdelse, driftsstop og reparationer for alle dine anlæg.

    Klik her for at logge ind på KONE Online

  • Du kan kontrollere dine anlægs status via KONE Online. Hvis dine anlæg er omfattet af tillægsydelsen KONE 24/7 Connected Services, kan du se, om vi allerede arbejder på at løse driftsproblemer for dine anlæg. Du kan indsende en serviceanmodning eller rapportere en hændelse ved at ringe til os eller kontakte os direkte fra KONE Online.

    Klik her for at logge ind på KONE Online

  • I KONE Online kan du se alle de kommende eller tidligere servicebesøg for alt alle de anlæg, vi vedligeholder for dig.

    Klik her for at logge ind på KONE Online

  • Med KONE 24/7 Connected Services kan vi bedre forudsige, vedligeholde og handle, før større fejl opstår for dine anlæg.
    Kontakt din lokale KONE-repræsentant for at få mere at vide.