Back to top

Sådan hjælper vi dig

En skræddersyet serviceplan, professionelle serviceteams, forebyggende vedligeholdelse m.m. Læs mere om, hvordan vi hjælper dig trin for trin.

En skræddersyet serviceplan til din bygning og dit anlæg

Vi udarbejder en unik vedligeholdelsesplan, der er skræddersyet til din bygning og til hvert enkelt anlæg. Du kan vælge mellem tre servicepakker med forskelligt serviceniveau.

Professionel service, når du har brug for det

KONEs servicecenter assisterer dig og dine slutbrugere døgnet rundt i forbindelse med alle typer fejl. Det er nemt at kontakte dit lokale servicecenter. Vores professionelle personale taler dit sprog, kender dine anlæg, og kan sende en servicetekniker ud for at løse opgaven.

Få professionel hjælp af dygtige teknikere

Vores serviceteknikere er engagerede og højt uddannede fagfolk, som sikrer, at dine elevatorer, rulletrapper og døre fungerer sikkert og problemfrit. Vi uddanner løbende vores teknikere i teknik, sikkerhed, kundeservice og førstehjælp. Vores teknikere har også adgang til vores globale tekniske videndatabase, så fejl hurtigt kan lokaliseres uanset fabrikat og anlægstype.

Øjeblikkelig onlineadgang til dine service- og anlægsdata

KONE Care Online, vores elektroniske kommunikations- og rapportsystem leverer information i realtid om elevatorers, rulletrappers og automatiske døres tilstand, herunder oplysninger om reparationer og omkostninger.

Forebyggende vedligeholdelse, så dit anlæg bliver ved med at fungere optimalt

KONEs forebyggende vedligeholdelse løser problemerne, før de opstår. Vi vedligeholder dit anlæg i forhold til dets brug, alder og en række andre relevante faktorer. Din skræddersyede plan sikrer, at alle enkeltkomponenter og systemer serviceres på det rigtige tidspunkt og i henhold til alle relevante regler – uanset fabrikat.

Tilstandsvurderinger hjælper dig med at planlægge fremtiden.

Ud fra tilstandsrapporten foreslår vi eventuelle reparationer eller moderniseringer, så dit anlæg altid fungerer optimalt driftsmæssigt.

Valg af den rigtige serviceleverandør

Når du skal finde en serviceleverandør, bør du efter vores mening først overveje dine brugers behov samt dine anlægs og din bygnings behov. Denne side giver dig nogle eksempler på disse behov. Du kan også se, hvordan vores løsninger støtter dig:

  • Du skal altid oprette en personlig konto, første gang du søger en stilling hos KONE. Når du opretter en konto, kan du følge din ansøgnings status og genbruge ansøgningsformularen og filerne til en anden ansøgning.

  • Ved systematisk at undersøge årsagerne til driftsstoppet har vi løbende kunne reducere funktionsfejlene i vores kunders anlæg.

  • Vores kundeservice står til rådighed døgnet og året rundt og besvarer dit opkald inden for 20 sekunder.

  • Vi er på stedet i løbet af gennemsnitligt XX minutter, hvis nogen sidder fast i elevatoren.

  • Vi kan løse de fleste opgaver med et enkelt besøg, fordi de mest almindeligt brugte reservedele ligger i vores varebiler. Dertil kommer, at vi har 24 timers levering på reservedele.

  • Vi uddanner løbende vores teknikere i andre produkter end KONEs.

  • Takket være vores forebyggende vedligeholdelse er de anlæg, vi vedligeholder, tilgængelige 99,9 % af tiden.

  • Vores servicekoncepter overholder alle lokale sikkerhedsforskrifter og lovkrav.

  • Vores teknikere uddannes i anlæg af forskellige fabrikater, og vi har også reservedele til andre fabrikater.

KONTAKT OS HER FOR ET UFORPLIGTENDE TILBUD